Arg på mig själv och belönings-lista.


Det här går inte längre. Måste verkligen ta tag i detta, på allvar nu!
Det är inte så att jag äter för mycket mat eller för mycket onödigt. Utan det är verkligen åt helvete för mycket. Och det slutar alltid med viljan att stoppa två fingrar i halsen! Ja, jag vet - det är jätteäckligt! Men jag kan inte annat...

Men jag måste ta mig ur det här nu! Det är verkligen nu eller aldrig, vill inte klampa runt på samma punkt i evigheter och till slut märka att jag bara trampar ner mig ännu djupare i träsket.

Imorgon - ja, det är väl så man alltid säger? - imorgon gäller det verkligen. Jag har ju klarat det innan varför ska jag inte klara det nu!? Blir så arg på mig själv.


Jag vet också att det inte kommer utav sig själv utan det är mig det hänger på! Så nu är det jag som går upp med tuppen (kanske inte, men upp med vår lokala brevbärare iallafall..((vilket låter helt fel, men ändå!))) på morgonen, lagar god och nyttig frukost och tar den där promenaden!!


Nu har jag iallafall skrivit en liten belöna mig-själv-lista. Jag gillar egentligen inte skriva ut kg-punkter eftersom pressen ofta blir så stor. Men det blev så ändå nu! Listan kan tyckas vara kort, men eftersom jag inte vet vad jag väger nu (speciellt inte efter dessa hemska dagar) så blev det så.

- [61,5] En ny träningstopp! Min är så ful....
- [60] Göra slingor i mitt hår.
- [57] Köpa mig hårförlängning.
- [55] Unna mig en riktig massage. (har aldrig gjort det - men min rygg skulle behöva!)
- [lycklig i spegeln] Vita jeans! Hoppas det blir lagom till sommaren då. Har alltid velat haft ett par vita jeans. =)

Kommentarer
Postat av: emmy

hoho, var är du??? kom tillbaka!

2009-03-09 @ 13:03:29
URL: http://smaljeans.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0