Vem är jag?


Tillbaka igen. Har varit sjuk och hamnat lite ur kurs. Men imorgon är det nya tag igen!


Vem är jag då?
Jag vill helst vara anonym i denna blogg då jag inte gillar att blotta mig för hela världen. Mycket cred till er som vågar, dock! Jag är nog inte lika modig helt enkelt. :)

Jag  är egentligen enligt BMI normalviktig (24,92) men när jag kollar mig i spegeln ser jag mycket det går att ta bort. Mitt fett sitter inte helt på rätt ställen så att säga. ;) Jag vill inte enbart gå ner i vikt utan och lära mig äta det som är bra för min kropp och komma igång med träningen igen! Lära mig leva mer hälsosamt.

Just nu är jag utan våg i tre veckor, men ska sätta igång med en rivstart nu och hoppas komma på rätt spår innan mina vecko-vägningar börjar! Sist jag stog på vågen vägre jag ca 63 kg. Har ingen exakt målvikt då jag vet att om jag inte tar mig dit blir jag bara besviken på mig själv, men gärna runt 55 strecket.

Jag ser många som bloggar om sin väg till ett hälsosammare liv och hur många som peppar varandra! Jag hoppas jag också kan ta del av eran värld och få lite pepping, också! Det kan behövas - för vi vet alla att någon gång kommer motgångar man måste ta sig över. Och det gör man lättast med vänner.


Kommentarer
Postat av: emmy

hej, kul att du gillar min blogg! en fråga bara, hur lång är du? för 63kg är verkligen inte speciellt tungt! men det beror ju lite på längd såklart! men är du runt 1,70 som jag tycker jag du ska rikta in dig på en hälsosammare livsstil ist för 55kg. å andra sidan är jag den första att skriva på att en viktminskning på "bara" 3-4 kg gör skillnad o man känner sig mkt finare! du är ju dig själv närmast o vet säkert vad du mr bra av! jag ska heja på dej! Kram

2009-02-19 @ 23:10:51
URL: http://smaljeans.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0